.
ec5b55cfb770436fbfce7235b3ae7f18

Markku Tenhunen profiili

Arvioinnit 1

Arvioinnit

Arviointi Ravintola Zakuska, Oulu

julkaistu yli 2 vuotta sitten

Söin aikoinaan kruusialaista härkää kaverien kans ainakin kymmenen kertaa ja huippu hyvää oli. Oltiin kerran synttäreillä ja sankari tarjos härän ja lätyt kysen riittikö vastastimme et menis toinenkin söimme toisen lättyineen ja sitte myllyteekkiin tanssiin ja konjakeille jospa vielä jaksais😄😄🖕🖕
Ilmoita väärinkäyttö