Markku Tenhunen profiili
| Arvioinnit | 1 |
Arvioinnit
Arviointi Ravintola Zakuska, Oulu
julkaistu yli 2 vuotta sitten
Söin aikoinaan kruusialaista härkää kaverien kans ainakin kymmenen kertaa ja huippu hyvää oli. Oltiin kerran synttäreillä ja sankari tarjos härän ja lätyt kysen riittikö vastastimme et menis toinenkin söimme toisen lättyineen ja sitte myllyteekkiin tanssiin ja konjakeille jospa vielä jaksais😄😄🖕🖕