Usein tehdyt kysymykset

1. Mikä on Cylex paikallishaku?

S.C. CYLEX TEHNOLOGIA INFORMATIEI S.N.C on rekisteröity Romaniassa, ja se harjoittaa online-toimialaluetteloita tuotemerkillä Cylex paikallishaku.

Merkinnät ovat ilmaisia ja hakutulokset löytyvät pääasiassa hakukoneilla ensimmäisten kymmenten joukosta.

Cylex paikallishaku tarjoaa myös muutamissa maissa palauteportaalin esim. Etelä-Afrikka, Espanja, Iso-Britannian, Kanadan, Australian, Unkarin, Ranskan, Italian, tai USA.

Nämä online-toimialaluettelot ovat Community-portaalin muodossa. Käyttäjät voivat arvioida toimialaluettelossa olevien yritysten tuotteita ja palveluja. Luettelossa olevat yritykset voivat asettaa ilmaiseksi videoita, kuvia, selostuksia, uutuuksia, tuotteita ja yhteistyötarjouksia.

2. Kuinka voin antaa yritystietoni Cylex paikallishakuun?

Ilmainen Cylex-toimialaluettelomerkintä voidaan luoda nopeasti ja helposti. Klikkaa kohtaa "rekisteröidy (etusivun oikea yläkulma).
Sinulla on mahdollisuus rekisteröityä ilmaiseksi, joko yrityksenä tai community-käyttäjänä ja antaa esim. arviointeja.

3. Voinko ilmoittaa saman yrityksen useampia sivuliikkeitä Cylexiin?

Kun yrityksesi on useammalla paikkakunnalla, niin voit ongelmitta rekisteröidä enint. 10 sivuliikettä. Jos liikkeitä eri paikkakunnilla on enemmän kuin 10, niin voit valita kolmesta työkalusta, jotka olemme kehittäneet, helpoimman mahdollisuuden online-presentaatioon.

4. Kuinka voin ottaa yritysmerkinnän käyttöön?

Yritysprofiilissa on painike ´ILMOITA VÄÄRÄT TIEDOT´. Napsauta tätä ja valitse vetovalikosta ´MERKINNÄN KÄYTTÖÖNOTTO´. Valitse seuraavaksi s-postiosoite tai lisää uusi. Sen jälkeen saat ohjeita askel askeleelta käyttäjätilin luomiseen, jolla voit hallita yritysprofiiliasi.

Jos tarvitset apua, ota meihin yhteyttä s-postitse info@cylex.fi

5. Kuinka voin tehdä korjauksia Cylex paikallishaku yritysmerkintään?

On kaksi mahdollisuutta muuttaa merkinnän tietoja:

  1. Jos et ole ottanut merkintää vielä käyttöön, niin käytä yritysprofiilissa painiketta ´ILMOITA VÄÄRÄT TIEDOT´. Napsauta tätä ja valitse vetovalikosta ´MERKINNÄN KÄYTTÖÖNOTTO´. Valitse seuraavalla sivulla s-postiosoite tai lisää -viimeiseksi- uusi. Sen jälkeen saat ohjeita askel askeleelta käyttäjätilin luomiseen, jotta voit hallita sitä.
  2. Jos olet jo ottanut merkinnän käyttöön, niin käytä yritysprofiilissa painiketta ´ILMOITA VÄÄRÄT TIEDOT´. Napsauta tätä ja valitse vetovalikosta ´MUOKKAA SIVUASI´. Syötä s-postiosoite ja salasana, jonka olet antanut rekisteröinnissä tai merkinnän lisäämisessä. Jos olet unohtanut sisäänkäyntitiedot, niin käytä paniketta ´salasana unohtui´ ja seuraa ohjeita.

Jos tarvitset apua, ota meihin yhteyttä s-postitse info@cylex.fi

6. Miksi korjausta ei ole tehty/ei ole vielä onlinena?

Kun valitset yritysmerkintäsi yksityiskohtaisten tietojen kohdalta linkin Väärien tietojen ilmoittaminen, on sinulla mahdollisuus ilman salasanaa pyytää asiakaslomakkeella yritysprofiilisi tietojen muuttamista. Työntekijämme tarkistavat muutokset ja ne tulevat näkyville. Jos muutokset eivät vielä näy, niitä ei ole vielä tarkastettu loppuun.

7. Kuinka voin poistaa Cylex paikallishaku yritysmerkinnän?

Yritysprofiilissa on painike ´ILMOITA VÄÄRÄT TIEDOT´. Napsauta tätä ja valitse vetovalikosta 'Poista tiedot’ aus. Täytä tarvittavat kentät, sen jälkeen, kun olet napsauttanut valikkoa. Työntekijämme tarkistavat pyynnön ja poistavat tiedot. Vain Cylexin työntekijät voivat poistaa tiedot.

8. Miksi merkinnät ovat niin erilaisia? Joskus s-postiosoitteella, yrityskuvauksella ja hakusanoilla ja joskus ilman?

CYLEX toimialaluettelossa on kaikilla elinkeinonharjoittajilla mahdollisuus presentoida sivunsa perusteellisesti ja ilmoittaa tietoja palvelujen tai tuotteiden laajuudesta, aukioloajoista ja logosta tai yrityskuvasta. Mitä yksityiskohtaisempi merkintä on (esim. lyhyt profiili ja yrityskuvaus) sitä paremmin ja runsaslukuisin ilmaantuu hakutuloksia CYLEX toimialaluettelossa ja muissa hakukoneissa kuten esim. Googlessa.

9. Onko teillä reittisuunnittelua?

Cylexilla on ilmainen reittisuunnittelu, joka näyttää yrityksesi kartalla, ja asiakkaat voivat löytää sinut hyvin. Napsauta yksinkertaisesti karttaa, kun olet yritysprofiililla. Pop-up-ikkuna avaa sen. Siellä voit syöttää lähtö- ja määränpään, ja kartalle näyttäytyy paras reitti.

10. Kuinka voin muuttaa karttakuvassa olevaa nuolta?

Sisäänpääsyn tai yritysprofiilin kohdassa väärien tietojen ilmoittaminen, voit muuttaa sijaintia kartalla. Vedä punainen markkerinuoli oikeaan paikkaan ja tallenna se.

11. Miksi nuoli näyttää väärään suuntaan?

Ohjelma yhdistää osoitteen ja kartan toisiinsa automaattisesti. Siksi voi tapahtua, että samannimiset tai puuttuvat kadunnimet korvataan vastaavanlaisilla. Olemme pahoillamme näistä virheistä.

12. Kuinka tietoni löytyvät Cylex paikallishaulla pyytämättäni?

Webhakemistomme tutkii jatkuvasti yritysmerkintöjä internetin julkisista tietolähteistä, jotka hakusysteemissämme tallennetaan tietyin kriteerein ja täten löydetään ja listataan hakutuloksina. Funktiona webhakemistomme ei eroa paljonkaan muista hakukoneista, kuten esim. Google, joka samoin kerää yritystietoja ja esittää heidän linkkisivujaan. Automaattisesti luotujen merkintöjen lisäksi merkinnät tehdään tai ne otetaan käyttöön manuaalisesti.

13. Missä voin tilata/perua uutislehtisen?

Jos haluat tilata/perua uutislehtisemme, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@cylex.fi tai klikkaa vastaavaa linkkiä sähköpostiviestien alatunnisteessa.

14. Kuinka merkintäni löytyy paremmin?

On monta mahdollisuutta parantaa yrityksesi sijaintia hakutuloksissa.

  1. Kategoria (merkitystekijä)
  2. Sijoitusalgoritmi perustuu kategorioihin ja avainsanoihin. Siksi sinun pitäisi lisätä asiaankuuluvia avainsanoja Cylex-profiiliisi ja tarkistaa kategoriat.

  3. Positiiviset arvioinnit (arviointitekijä)
  4. Mikään ei ole tärkeämpää yrityksellesi kuin tyytyväiset asiakkaat. Miksi sitä ei annettaisi kaikkien tiedoksi? Pyydä asiakkaitasi antamaan arviointi yrityksestäsi. Sen voit tehdä onnistuneen kaupan jälkeen s-postitse tai käytät siihen arviointityökalua. Saadaksesi paremmin näkyvyyttä, voit jakaa arvioinnit sosiaalisessa mediassa.

  5. Oikeat ja ajankohtaiset tiedot (ajankohtaistekijä)
  6. Päivitä presentaatiosivusi säännöllisesti. Oikeat ja yksityiskohtaiset tiedot ovat avaintekijä. Vaikka yhteystietosi ovat pysyneet samana, voit silti pitää sivusi ajan tasalla, lisäämällä sinne jotain uutta. Informoi asiakkaita tapahtumista, jaa artikkelit ja uutuudet tai lisää valokuvia galleriaan.

  7. Erikoistarjoukset (erikoistarjoustekijä)
  8. Asiakkaat pitävät erikoistarjouksista ja alennuksista. Mitä sinä pidät pienenä tarjouksena, voi olla asikkaalle ratkaiseva tekijä ostoksen tekoon. Voit laatia ajallisesti rajoitettuja tarjouksia tai jatkaa vanhoja, jo päättyneitä tarjouksia. Älä unohda jakaa niitä myös sosiaalisessa mediassa.

  9. Aukioloajat (aukioloaikatekijä)
  10. Koska tämä tekijä on kaikkein useimmin haettu, tullaan profiilit, joissa on aukioloajat toimialaluettelossamme, listaamaan parahaimmille paikoille.

15. Miksi hakusanat ovat tärkeitä?

Ne ovat tärkeitä yrityksellesi, koska haluat näkyä hakukoneissa, kun henkilöt etsivät hakusanoilla tai lauseilla, jotka liittyvät tuotteisiisi tai palveluksiisi. Jotta sinun tulokset listautuvat ensimmäisten joukossa, sinun on sisällytettävä nämä sanat ja lauseet profiiliin. Ajattele kuin asiakas. Samaitse itsesi kohderyhmän kanssa ja aseta itsesi asiakkaan rooliin, kun luot hakusanaluettelon. Hakusanat ovat tuotteita, palveluita ja tuotemerkkejä, joita käyttäjät etsivät. Pidempi luettelo voi johtaa siihen, että yrityksesi näkyy useimmin hakutuloksissa. Valitse erityiset sanat, tiettyjen asiakkaitten tavoittamiseen. Jos yrityksesi on esim. hotelli, voivat hakusanat olla: hotelli, majoitus. Jos käytät erityisiä hakusanoja tiedot näkyvät vain yrityksellesi sovellettavien termien osalta. Muista, että et saavuta niin monta henkilöa, kuin haluaisit, jos hakusanat ovat liian tarkkoja.

16. Mitä muita ilmaisia palveluja Cylex tarjoaa?

Suurin osa tuotteistamme ja palveluistamme ovat ilmaisia. Presentaatiosivulla voit linkkien avulla muokata sivua tai ilmoittaa tarjouksia, julkaista artikkeleita ja uutisia, laatia tuote- ja palveluluettelon, ladata videopresentaation jne. Kaikki nämä palvelut on optimoitu google-hakuun.

17. Mitä etua minulla on Cylex Communityn jäsenyydestä?

Cylex Communityn jäsenenä voit:

  1. Antaa mielipiteesi arvioinnin muodossa
  2. Jaa kokemuksesi ja auta muita tekemään paremmat päätökset. Auta arvionnillasi myös yrityksiä tekemään paremmiksi.
    Kirjoita arviointi ja jaa kokemukset, jotka olet saanut eri yrityksistä.
    Cylex-Communityn ja web-sivun vierailijoiden takana ovat oikeat ihmiset, jotka etsivät mahdollisuuksia löytää luotettavia yrityksiä, ja jotka tekevät korkealuokkaista työtä.

  3. Etsi arvostettuja yrityksiä
  4. Voit hakea Cylexissa yritysnimellä, hakusanoilla, kategorioilla, paikoilla ja listoilla A-Z.
    Tulokset voidaan suodattaa verkkosivuston, sähköpostin, vahvistetun merkinnän, aukioloaikojen, luotettavien arviointien, valikon jne avulla.

  5. Etsi last-minute- ja erikoistarjouksia
  6. Saa enemmän rahalla. Löydä yritysten parhaat tarjoukset ja alennukset alueellasi ja koko maassa.

  7. Rekisteröi yritysprofiili
  8. Syötä yritystiedot tai ota ne käyttöön; sen on luonut työntekijämme tai yhteistyökumppanimme. Pysy asiakkaitten kanssa yhteydessä ja hyödy yritysprofiilista. Se on ILMAINEN!

18. Voinko muuttaa Cylex Communityssa profiilitietoja?

Varmista ensin, että olet kirjautunut. Sivun oikeassa yläkulmassa löydät profiilinimesi. Napsauta sitä ja sinut tullaan ohjaamaan profiilisivulle. Siellä voit muokata profiilia, nähdä antamasi arvioinnit tai lisätä yritykset, joita haluat hallita.

19. Onko Cylex ilmainen?

Cylexilla ei ole piilotettuja maksuja tai kustannuksia. Yritysmerkinnän luominen, tuotteesi kuvien lataaminen, tarjousten hyödyntäminen ja kaikki muu on alusta alkaen ilmaista. Tämä toimialaluettelo kustannetaan täysin erillisellä mainonnalla verkkosivustolla. Palvelumme ei liity mihinkään ehtoihin tai velvoitteisiin.

20. Mitkä ovat erikoistarjouksia?

Erikoistarjoukset, jotka ilmoitetaan toimialaluettelossamme ovat joko alennuksia tai kampanjoita, jotka yritykset ilmoittavat joko prosentteina tai hintana.

21. Mitä etuuksia minulla on erikoistarjouksesta yritykselleni?

Yritykset, jotka tarjoavat erikoistarjouksen saavat koko alennuksen voimassaoloajaksi erikoisaseman hakutuloksissa. Tämä tarkoittaa enemmän tuloja, enemmän asiakkaita ja enemmän voittoa yrityksellesi sillä aikaa kun saat pitää ilmaisen yritysaseman luettelossamme. On kaksi tapaa lisätä yrityksen erikoistarjous:

  1. Varmista, että olet kirjautunut ja klikkaa etusivua bannerin alla UUSIMMAT ERIKOISTARJOUKSET kohtaa ´ILMOITA ERIKOISTARJOUS´. Syötä erikoistarjouksen tarkat tiedot ja anna asiakkaitten hyötyä eduista!
  2. Kun olet kirjautunut, niin valitse ohjauspaneelin valikkoriviltä ´Tarjoukset & tuotteet´. Siellä voit klikata ´Ilmoita erikoistarjoukset´, syöttää tarkat tiedot ja sitten olet valmis.

22. Kuinka voin käyttää Cylexin erikoistarjous-kuponkeja?

Printtaa etuseteli, ota se mukaan, kun olet matkalla ja näytä se, kun maksat! Voit myös antaa liikkeessä etusetelikoodin numerosarjan. Muista kertoa ystävillesi ja meille, kuinka se sujui! Jätä siitä arviointi yrityksen Cylex-profiiliin.

23. Kuinka pääsee Top-yritys listalle?

Top-yritys lista perustuu useista tekijöistä kuten esim. Tarkistusraporteista, näkyvyysindeksistä cylexissa ja hakukoneilla, kolmansien osapuolten arvioinneista tai cylexissa. Pyydä ilmaista tarkistusta sähköpostitse osoitteella info@cylex.fi, jossa selvitämme, voiko yrityksesi päästä tälle listalle.

24. Kuinka toimivat rich-hakutulokset?

Kun liität verkkosivustoosi Cylex widgetin, niin lisäämme sivustollesi yhdessä widgetin kanssa muutaman markupin googlen vaatimusten mukaan, näyttääksemme kokonaisarvion. Google indeksoi ne seuraavalla kerralla, kun indeksoit sivustosi, ja näyttää sivusi, jotka sisältävät widgetin hakutuloksissa, sekä tähdet.